Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Sodišče v tožbi britanskega tabloida razsodilo v prid princu Harryju

London, 8. julija - Britanski tabloid The Daily Mail je v nekaterih delih članka obrekoval britanskega princa Harryja, je danes razsodilo londonsko višje sodišče. Gre za februarski članek v nedeljski izdaji tabloida o tožbi, ki jo je princ Harry vložil proti notranjemu ministrstvu zaradi vprašanja varovanja njegove družine med bivanjem v Veliki Britaniji.

Velika Britanija, London.
Britanski princ Harry.
Foto: dpa/STA
Arhiv dpa/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.250 znakov (brez presledkov) oziroma 229 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

vr/akt
© STA, 2022