Naval na Fursov klicni center za informacije o stanju turističnih bonov

Ljubljana, 23. junija - Finančna uprava teden dni pred iztekom veljavnosti turističnih bonov in bonov 21 beleži veliko povpraševanja upravičencev o stanju bonov. To je sicer mogoče preveriti prek mobilne aplikacije eDavki, na voljo pa je tudi Fursov klicni center, kjer pa te dni beležijo naval klicev, so danes sporočili iz Fursa.

Ljubljana.
Prostori Finančne uprave RS (Furs).
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

V klicnem centru na telefonski številki 08 200 1005 beležijo izrazito povečanje števila klicev. To se povečuje že ves mesec, v zadnjem tednu pa gre za trikratno povečanje števila klicev v primerjavi z začetkom meseca. Čeprav so na Fursu za zagotovitev boljše odzivnosti v klicni center prerazporedili dodatne uslužbence, je čakalni čas še vedno izrazito podaljšan.

Iz analize klicev klicnega centra v juniju so na Fursu ugotovili, da kar v 83 odstotkih klicev zavezance zanima samo stanje bona.

uk/zc/zc
© STA, 2022