S kampanjo Kupujem odgovorno do odgovornega potrošništva

Maribor, 21. junija - V Mariboru so danes obeležili tretje leto delovanja trgovine brez plastične embalaže Zelena japka, ki se ji je po novem pridružila še drogerija. Obe delujeta v skladu s kampanjo Kupujem odgovorno, ki spodbuja odgovorno potrošništvo.

Maribor.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili koncept odgovornega nakupovanja po načelih kampanje Kupujem odgovorno.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili koncept odgovornega nakupovanja po načelih kampanje Kupujem odgovorno.
Kotiček ponovne uporabe.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili koncept odgovornega nakupovanja po načelih kampanje Kupujem odgovorno.
Trgovina brez embalaže.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili koncept odgovornega nakupovanja po načelih kampanje Kupujem odgovorno.
Trgovina brez embalaže.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili koncept odgovornega nakupovanja po načelih kampanje Kupujem odgovorno.
Trgovina brez embalaže.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili koncept odgovornega nakupovanja po načelih kampanje Kupujem odgovorno.
Drogerija brez embalaže.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili koncept odgovornega nakupovanja po načelih kampanje Kupujem odgovorno.
Sejem Kupujem odgovorno.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Kupujem odgovorno je kampanja Zadruge socialne ekonomije Slovenije, društva Pupillam in podjetja Etika. Spodbuja nakupovanje in prodajo izdelkov brez plastičnih vrečk ali embalaže za enkratno uporabo, lokalne zdrave izdelke in izdelke, ki so bili izdelani brez testiranja na živalih, so brez gensko spremenjenih organizmov in brez palmovega olja.

Po besedah Iris Magajna iz društva Pupillam se ozaveščenost ljudi v Mariboru izboljšuje. Za odprtje drogerije so se odločili, da lahko kupcem nudijo večjo ponudbo, saj jim je trgovina glede na zanimanje ponudnikov za sodelovanje ter kupcev za nakup postala premajhna.

ase/bdo
© STA, 2022