Raziskava: Letos za digitalno oglaševanje že preko pol milijona evrov
Ljubljana, 21. junija - Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo, letos pa bodo zabeležile 15-odstotno rast. Posamezen oglaševalec bo v povprečju za tovrstno obliko oglaševanja namenil 546.000 evrov, je razvidno iz raziskave o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v letu 2022.
Največ naložb, 31 odstotkov oz. približno 170.000 evrov na oglaševalca, bo v Sloveniji namenjenih za prikazno oglaševanje.
Trend rasti naložb v digitalno oglaševanje beležijo vse panoge, najbolj močna rast pa je v kategorijah turizem ter lepota in zdravje. Povprečna naložba v kategoriji turizma bo 200.000 evrov, medtem ko bo v kategoriji lepote in zdravja nekaj manj kot 1,3 milijona evrov.
Raziskavo sta iPROM in Valicon izvedla letos med januarjem in aprilom, v njej pa je sodelovalo 194 odločevalcev s področja oglaševanja in trženja.