Varuh odnosov v verigi s hrano za informacije o poštenem poslovanju
Ljubljana, 18. januarja - Varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano Igor Hrovatič se je zavzel za vključitev informacij o poštenem poslovanju v verigi preskrbe s hrano v oglaševalskih kampanjah, zlasti v trgovini.
Več organizacij kmetov je namreč v zadnjih dneh izrazilo nestrinjanje z načinom ponudbe prehranskih izdelkov, konkretno govejega mesa, je v izjavi zapisal Hrovatič. Razburja akcija dveh trgovcev, ki ponujata goveje meso z oznako Izbrana kakovost Slovenija po izredno nizki ceni, ki ne pokrije stroškov pridelave oz. vzreje.
Da bi se vzpostavili pozitivni odnosi, pozitivno poslovno okolje ter pošteni odnosi in razmerja med deležniki preskrbe s hrano, bi moral biti po oceni varuha potrošnik seznanjen o sledljivosti ter informaciji, da so vsi deležniki v tej verigi poslovali pošteno in da je tudi pridelovalec prejel pošteno plačilo za svoje blago.