Renault lani tretje zaporedno leto s padcem prodaje

Pariz, 17. januarja - Francoski avtomobilski velikan Renault je lani še tretje zaporedno leto beležil padec prodaje, tokrat je bil ta 4,5-odstoten. Razlog je pomanjkanje čipov in njihova nova poslovna strategija, je današnjo objavo podjetja povzela francoska tiskovna agencija AFP.

Ljubljana, Renault Trucks.
Logotip Renault Trucks.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Francosko podjetje je skladno z novo strategijo znižalo stroške in število zaposlenih, saj se je od količinske prodaje preusmerilo k dobičkonosnejšim produktom - v preteklih letih so namreč beležili rekordne prodaje nizkocenovnih vozil.

Renault je lani prodal skoraj 2,7 milijona vozil, kar je 1,2 milijona manj kot leta 2018, medtem ko so njihovi konkurenti utrpeli precej manjše padce prodaje ali so celo beležili rast prodaje, je poročala AFP.

kad/zc/zc
© STA, 2022