Klicni center za naročanje na storitve upravnih enot ponovno deluje

Ljubljana, 12. januarja - V zvezi s sistemom spletnega naročanja na storitve upravnih enot v Ljubljani, Logatcu in Litiji je ministrstvo za javno upravo v sodelovanju z izvajalcem že vzpostavilo varno interno okolje, v katerem lahko klicni center varno opravlja svoje naloge, so sporočili z ministrstva. Tako je ponovno omogočeno naročanje prek klicnega centra, ne pa še prek spleta.

Testno storitev UeNaročanje, ki združuje sistem spletnega naročanja in storitve klicnega centra, so javnosti sicer predstavili v četrtek. Strankam omogoča izbiro termina preko klicnega centra in tudi spletne aplikacije, so takrat povedali na predstavitvi.

Zaradi zaznave možnih varnostnih tveganj pa je že v petek ministrstvo za javno upravo podjetje Ortus kot izvajalca storitve pozvalo, naj ta sistem spletnega naročanja začasno umakne iz testne uporabe, kar je izvajalec tudi storil.

maa/tz/tz
© STA, 2022