Ugotovljene napake pri storitvi UeNaročanje po zagotovilu ministrstva pospešeno odpravljajo

Ljubljana, 11. januarja - Težave s spletno aplikacijo v okviru testne storitve UeNaročanje, ki so jih ugotovili minuli teden, pospešeno odpravljajo, so poudarili na ministrstvu za javno upravo. Glede na današnji sestanek z izvajalcem bodo lahko v naslednjih dneh z dovolj visoko stopnjo varnosti zagotovili delovanje klicnega centra in telefonskega naročanja.

Ljubljana.
Brskanje po spletu.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Pač pa v naslednjih dneh še ne bo mogoče zagotoviti spletnega naročanja, je v današnji izjavi za novinarje dejal generalni direktor direktorata za informatiko na ministrstvu za javno upravo Peter Grum.

Kot največjo pomanjkljivost spletne aplikacije je izpostavil, da je omogočila nepooblaščeno brisanje terminov, pregledovanje vseh prijav, posledično pa so bili izpostavljeni osebni podatki v vseh prijavah.

pse/tz/tz
© STA, 2022