Raziskava: Potrošniki si z navideznimi pomočniki ne morejo veliko pomagati
Ljubljana, 27. novembra - Mednarodni inštitut za potrošniške raziskave je pod drobnogled vzel virtualne asistente slovenskih telekomunikacijskih operaterjev A1, Bob, Hot Telekom, Telekom Slovenije, Telemach in T-2. Kot so ugotovili, potrošniki, ki želijo preko spleta dobiti konkreten odgovor na konkretno vprašanje, si z navideznimi pomočniki pogosto ne morejo pomagati, so sporočili iz Zveze potrošnikov Slovenije.
Kot so pojasnili, bodo potrošniki v najboljšem primeru lahko izbirali med vprašanji in odgovori, ki jih sistem ponudi. Ob konkretno zastavljenem vprašanju pa navidezni pomočniki poiščejo le odgovore, povezane z določeno ključno besedo in ne razberejo smisla vprašanja iz konteksta.
V dveh primerih so zaman čakali na obljubljeno prevezavo k svetovalcu, ko pa so svetovalca vendarle dobili, pa nesprejemljivo dolgo čakali na odgovore, so bili kritični.