Prihodki slovenskih medijev od oglaševanja lani upadli za desetino

Ljubljana, 14. oktobra - Skupni prihodki od oglaševanja vodilnih medijev v Sloveniji so lani znašali 250 milijonov evrov, kar je dobrih deset odstotkov manj kot v predkoronskem letu 2019.

Ljubljana.
Mediji, mikrofoni, izjava.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Leto covida-19 je najbolj prizadelo oglaševanje na prostem, kjer so bili prihodki nižji za več kot petino, še najmanj pa tiskane medije, ugotavlja revija Marketing magazin.

Prihodki od oglaševanja tiskanih medijev padajo že več let, med večjimi časniki Marketing magazin v letnem pregledu poslovanja medijev izpostavlja Delo in Dnevnik s sedemodstotnim padcem prihodkov v letu 2020, Večer s 17-odstotnim padcem in Primorske novice z desetodstotnim padcem. Na drugi strani so se prihodki Mladine za deset odstotkov povečali.

Televizije so imele lani v povprečju sedem odstotkov manj prihodkov od oglaševanja kot leto prej, vodilne radijske postaje pa okoli 15 odstotkov manj.

bg/jb
© STA, 2021