Na Škofjeloškem stavijo na nove turistične produkte in razvijajo Soriško planino
Sorica/Železniki, 14. junija - Na Škofjeloškem snujejo novo turistično strategijo za obdobje do leta 2027. V novo poletno sezono vstopajo z vrsto inovativnih turističnih produktov, s katerimi goste in obiskovalce vabijo k aktivnemu raziskovanju in udejstvovanju.
Direktor Razvojne agencije Sora Gašper Kleč je na današnji novinarski konferenci pojasnil, da so med epidemijo iskali odgovore na vprašanja, kako privabiti goste in jih animirati, da bi ostali čim dlje. Ob tem so za poletje zasnovali vrsto delavnic, vodenih tur in drugih doživetij.
Lani so bili na Škofjeloškem ob velikem odzivu slovenskih gostov s turistično sezono relativno zadovoljni. Ti so rešili tudi poletje na Soriški planini, ki jo želijo s krepitvijo ponudbe iz zimskega središča preoblikovati v celoletno gorsko središče, je povedala direktorica Turističnega centra Soriška planina Polona Golija.