Zbornica z novo kampanjo za promocijo živil izboljšane sestave

Ljubljana, 8. junija - Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pri GZS je v sodelovanju z Mercatorjem pripravila novo kampanjo, s katero želi potrošnike spodbuditi h kupovanju živil izboljšane hranilne sestave.

Maribor.
Mercator, trgovina, živila, sadje, zelenjava.
Foto: Gregor Mlakar/STA
Arhiv STA

Kampanja Odločimo se za uravnoteženo prehrano bolj izobražuje potrošnika v smeri kupovanja živil izboljšane hranilne sestave na področju pekovskih in mlečnih izdelkov ter brezalkoholnih pijač.

Gre za sektorje, podpisnike zavez odgovornosti in ki so lani naredili napredek pri implementaciji teh zavez. Nabor izdelkov izboljšane hranilne sestave se bo najbrž letos razširil še na mesni sektor, pogovori o tem namreč že potekajo.

V Mercatorju sicer opažajo, da so v času covida-19 potrošniki povečali zanimanje za izdelke uravnotežene prehrane, pri tem pa izstopajo mlajše generacije. Poleg tega so opazili določene spremembe v načinu prehranjevanja.

kk/bdo
© STA, 2021