Z družbenimi omrežji do večje prepoznavnosti Pomurja

Murska Sobota, 2. maja - Pomurje bo tudi letos s promocijsko kampanjo na družbenih omrežjih krepilo prepoznavnost turistične ponudbe regije. Kampanjo, ki jo sofinancira Slovenska turistična organizacija, bo tokrat izvedel Zavod za kulturo, turizem in šport Murska Sobota, v ospredju bosta kulinarika in turizem na podeželju.

Lendava.
Madžarska samoupravna narodna skupnost bo danes objavila v Uradnem listu razpis za spodbujanje naložb v gospodarstvu na območju, kjer živijo pripadniki avtohtone narodne skupnosti na narodnostno mešanem območju. Sredstva bo zagotovilo Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo Republike Slovenije.
Koordinatorica programa Livia Sabo in predsednik Pomurske madžarske samoupravne narodne skupnosti Ferenc Horvath.
Foto: STA

Slovenska turistična organizacija z namenom krepitve promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij Slovenije razpisuje javne pozive za sofinanciranje aktivnosti promocije ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji. Na razpis se že več let uspešno prijavlja tudi Pomurje.

Kot pravi koordinatorka projekta Natalija Kreft, je cilj promocija turistične ponudbe regije na domačem trgu in dveh tujih trgih - avstrijskem in nemškem, povečanje obiska spletne strani in povečanje števila sledilcev družbenih omrežij destinacije.

jes/muv/jb/jes
© STA, 2021