Nemški potrošniki v marec stopajo bolje razpoloženi

Nürnberg, 25. februarja - Februarska raziskava inštituta GfK med nemškimi potrošniki je pokazala, da ti v marec stopajo nekoliko bolje razpoloženi. Kazalnik inštituta, ki se nanaša na prihodnji mesec, se je za marec zvišal za 2,6 točke na minus 12,9 točke. Gre za prvi dvig vrednosti kazalnika od oktobra lani.

Nemčija, Berlin.
Razkužilno sredstvo nameščeno pri vhodu v trgovino.
Foto: Xinhua/STA
Arhiv Xinhua/STA

Potrošniki so si do določene mere opomogli od šoka, ki ga je povzročilo strogo zaprtje sredi decembra, je rezultate komentiral Rolf Bürkl iz GfK. Nedavni upad števila okužb in zagon programa cepljenja krepita upanje hitrega ukinjanja omejitvenih ukrepov, je dodal.

A razpoloženje nemških potrošnikov se bo občutneje izboljšalo šele, ko se končajo strogi ukrepi in se spet odprejo trgovine, hoteli in restavracije, je dodal Bürkl.

mg/jes/jes
© STA, 2021