Promocija slovenskega sadja pod sloganom Najboljše imamo doma

Ljubljana, 22. oktobra - Prihodnji teden bo pod sloganom Najboljše imamo doma stekla nova nacionalna kampanja za promocijo lokalnih proizvodov iz sektorja sadja. Še posebej v časih epidemije covida-19 je prav, da se obrnemo k našim pridelovalcem in predelovalcem ter posegamo po lokalni hrani, je ob spletni predstavitvi poudaril kmetijski minister Jože Podgoršek.

Ljubljana.
Minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Jože Podgoršek.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Kampanja je namenjena splošni promociji sadja, še posebej pa bo izpostavila sadje, označeno z znakom Izbrana kakovost - Slovenija.

Direktor direktorata za hrano in ribištvo Bojan Pahor je pojasnil, da se bo kampanja z enomesečnim valom začela prihodnji teden, nadaljevala pa spomladi, poleti in jeseni 2021. Vključevala bo oglaševanje na televiziji, v tisku, na radiu in spletu, pa tudi video recepte in nasvete, gostinske in druge dogodke.

mg/bdo/bdo
© STA, 2020