ZD Slovenj Gradec obžaluje zaplet v zvezi z obravnavo na osnovi evropske kartice

Slovenj Gradec, 30. septembra - V Zdravstvenem domu Slovenj Gradec obžalujejo, da je prišlo do neljube situacije pri telefonski obravnavi moškega s stalnim bivališčem na Švedskem in evropsko kartico zdravstvenega zavarovanja, ki se je poleti obrnil na ZD Slovenj Gradec, a ni prišel do zdravnika. Ocenjujejo, da je nastala situacija posledica nesporazuma v komunikaciji.

Časnik Dnevnik je pred dnevi poročal o primeru 43-letnega moškega, ki je julija letos, ko je obiskal sorodnike v rodnem Slovenj Gradcu, zbolel za covidom-19.

Kljub evropski kartici zdravstvenega zavarovanja mu v dneh, ko mu je bilo najhuje, v Sloveniji ni uspelo priti do zdravnika, niti po telefonu. Po poročanju časnika so ga namreč odslovile tri sestre v treh ordinacijah, s pojasnilom, da mu ne morejo pomagati, ker v Sloveniji nima izbranega zdravnika oziroma ustreznega zavarovanja.

vpu/apo
© STA, 2020