Štirje od desetih Slovencev so se zaradi koronavirusa odrekli večjemu nakupu

Ljubljana, 13. avgusta - Vplivi novega koronavirusa na nakupovalne navade se čutijo, ugotavlja Mediana.

Koper.
Novi avtomobili.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

Štirje od desetih Slovencev, ki so pred epidemijo covida-19 načrtovali večji nakup, so se tako temu nakupu odrekli, kaže raziskava. Največ ljudi se bo odpovedalo dopustu ali potovanju, desetina ne bo kupila avtomobila, več kot tretjina pa ne bo vlagala v nepremičnine.

55 odstotkov vprašanih v gospodinjstvu občuti vpliv zvišanja cen izdelkov vsakdanje rabe, 39 odstotkov pa je od začetka epidemije bolj pozornih na cene.

Okoli 54 odstotkov vprašanih v trgovino hodi manj pogosto, kot so to počeli pred epidemijo, vsak peti anketiranec pa pravi, da več nakupov opravi preko spleta. Nekaj več kot polovica vprašanih ima doma tudi zalogo mask in razkužila za roke, približno tretjina je napravila večjo zalogo živil, 15 odstotkov pa ima na zalogi več zdravil.

mg/jes/jes
© STA, 2020