S celovito oglaševalsko kampanjo na domačem trgu vabijo v Portorož in Piran

Portorož, 27. maja - Turistično združenje Portorož je pod geslom Nazaj v Portorož in Piran! pripravilo celovito oglaševalsko kampanjo na domačem trgu, s katero želijo privabiti domače goste, naj dopustujejo na destinaciji. Kampanjo so prek televizijskih oglasov pričeli včeraj, trajala pa bo vse do konca avgusta.

Portorož, rožni vrt ob portoroški plaži.
Novinarska konferenca, na kateri so piranski župan Đenio Zadković, direktor Turističnega združenja Portorož Igor Novel in direktorica agencije April 8 Urša Mivšek Sitar predstavili celovito oglaševalsko kampanjo destinacije Portorož&Piran na domačem trgu: Nazaj v Portorož in Piran!
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, rožni vrt ob portoroški plaži.
Novinarska konferenca, na kateri so piranski župan Đenio Zadković, direktor Turističnega združenja Portorož Igor Novel in direktorica agencije April 8 Urša Mivšek Sitar predstavili celovito oglaševalsko kampanjo destinacije Portorož&Piran na domačem trgu: Nazaj v Portorož in Piran!
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, rožni vrt ob portoroški plaži.
Novinarska konferenca, na kateri so piranski župan Đenio Zadković, direktor Turističnega združenja Portorož Igor Novel in direktorica agencije April 8 Urša Mivšek Sitar predstavili celovito oglaševalsko kampanjo destinacije Portorož&Piran na domačem trgu: Nazaj v Portorož in Piran!
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Kampanja je zasnovana kot vračanje v preteklost, čustveni apel pa so izrazili skozi rdeč fičo. Videospot predstavlja vožnjo na morje in prikliče v spomin stare, čase, pokaže pa tudi nova doživetja, ki jih nudi destinacija, je pojasnila direktorica agencije April 8 Urša Mivšek Sitar.

Kot je pojasnil direktor Turističnega združenja Portorož Igor Novel, Slovenci v piranski občini predstavljajo okoli četrtino vseh nočitev v poletnem času. S to akcijo pa želijo pridobiti okoli 75.000 novih domačih turistov in z njimi ustvariti okoli 300.000 nočitev.

miv/jaz/jaz
© STA, 2020