S celovito oglaševalsko kampanjo na domačem trgu vabijo v Portorož in Piran
Portorož, 27. maja - Turistično združenje Portorož je pod geslom Nazaj v Portorož in Piran! pripravilo celovito oglaševalsko kampanjo na domačem trgu, s katero želijo privabiti domače goste, naj dopustujejo na destinaciji. Kampanjo so prek televizijskih oglasov pričeli včeraj, trajala pa bo vse do konca avgusta.
Kampanja je zasnovana kot vračanje v preteklost, čustveni apel pa so izrazili skozi rdeč fičo. Videospot predstavlja vožnjo na morje in prikliče v spomin stare, čase, pokaže pa tudi nova doživetja, ki jih nudi destinacija, je pojasnila direktorica agencije April 8 Urša Mivšek Sitar.
Kot je pojasnil direktor Turističnega združenja Portorož Igor Novel, Slovenci v piranski občini predstavljajo okoli četrtino vseh nočitev v poletnem času. S to akcijo pa želijo pridobiti okoli 75.000 novih domačih turistov in z njimi ustvariti okoli 300.000 nočitev.