Rešitve za šolanje otrok s posebnimi potrebami še niso našli

Ljubljana, 19. maja - Predstavniki ministrstva za izobraževanje, znanost in šport in Nacionalnega inštituta za javno zdravje še niso našli rešitve za šolanje otrok s posebnimi potrebami. NIJZ še vedno priporoča omejevanje stikov, pri tovrstnem izobraževanju pa sodelujejo specialisti, ki se gibljejo tako med šolami kot v njih, so za STA pojasnili na MIZŠ.

Videm-Dobrepolje.
Nekateri učenci so se že vrnili v šole.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Učitelji za dodatno strokovno pomoč za premagovanje primanjkljajev, ovir oziroma motenj so specializirani večinoma za omejene vrste težav otrok. Gre za specialne pedagoge različnih smeri, socialne pedagoge, psihologe, tiflopedagoge in podobno. Ti opravijo po eno ali dve uri na teden pomoči pri posameznemu otroku. Na MIZŠ so povedali, da bodo predvidoma v sredo nadaljevali pogovore.

jz/spc/jz
© STA, 2020