Avtomobilska industrija: Brez nadaljnje državne pomoči bomo težko preživeli

Ljubljana, 18. maja - Slovenska avtomobilska industrija se je zaradi pandemije koronavirusa znašla v najhujši krizi doslej, opozarjajo v Slovenskem avtomobilskem grozdu. Vlada naj podaljša ukrepe iz obstoječih dveh protikoronskih paketov ali uvede enakovredne nove, so pozvali na današnji novinarski konferenci v Ljubljani.

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o posledicah epidemije bolezni covid-19 za avtomobilsko industrijo ter predlogu ukrepov za pomoč tej industriji.
Predsednik uprave Uniorja Darko Hrastnik, glavni direktor Iskra Mehanizmov Marjan Pogačnik, predsednik uprave TPV Group Marko Gorjup, predsednik uprave koncerna Kolektor Radovan Bolko, direktorica Slovenskega avtomobilskega grozda (GIZ-ACS) Tanja Mohorič, direktor Hidria Holdinga Iztok Seljak in direktor Domela Matjaž Čemažar.
Foto: Nik Jevšnik/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o posledicah epidemije bolezni covid-19 za avtomobilsko industrijo ter predlogu ukrepov za pomoč tej industriji.
Foto: Nik Jevšnik/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o posledicah epidemije bolezni covid-19 za avtomobilsko industrijo ter predlogu ukrepov za pomoč tej industriji.
Predsednik uprave TPV Group Marko Gorjup.
Foto: Nik Jevšnik/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o posledicah epidemije bolezni covid-19 za avtomobilsko industrijo ter predlogu ukrepov za pomoč tej industriji.
Direktor Domela Matjaž Čemažar.
Foto: Nik Jevšnik/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o posledicah epidemije bolezni covid-19 za avtomobilsko industrijo ter predlogu ukrepov za pomoč tej industriji.
Foto: Nik Jevšnik/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o posledicah epidemije bolezni covid-19 za avtomobilsko industrijo ter predlogu ukrepov za pomoč tej industriji.
Direktor Domela Matjaž Čemažar.
Foto: Nik Jevšnik/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o posledicah epidemije bolezni covid-19 za avtomobilsko industrijo ter predlogu ukrepov za pomoč tej industriji.
Direktorica Slovenskega avtomobilskega grozda (GIZ-ACS) Tanja Mohorič.
Foto: Nik Jevšnik/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o posledicah epidemije bolezni covid-19 za avtomobilsko industrijo ter predlogu ukrepov za pomoč tej industriji.
Direktor Hidria Holdinga Iztok Seljak.
Foto: Nik Jevšnik/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o posledicah epidemije bolezni covid-19 za avtomobilsko industrijo ter predlogu ukrepov za pomoč tej industriji.
Predsednik uprave koncerna Kolektor Radovan Bolko.
Foto: Nik Jevšnik/STA

Posebej izpostavljajo subvencioniranje čakanja na delo, brez katerega se v sektorju obetajo množična odpuščanja. Kot je opozoril direktor Hidrie Holdinga Iztok Seljak, je ogroženih do 25 odstotkov oziroma 10.000 delovnih mest.

Poudarili so, da si težko predstavljajo odpuščanje strokovnjakov, ki so kot inovatorji srce podjetja. Zmanjševanje razvojne aktivnosti je poleg tega zadnji korak, saj to na dolgi rok pomeni konec podjetja, je opozoril predsednik uprave skupine Kolektor Radovan Bolko.

mlu/bg
© STA, 2020