Generalštab z medijsko kampanjo za promocijo vojske in vojaškega poklica

Ljubljana, 15. maja - Generalštab ob današnjem dnevu Slovenske vojske začenja s sodobno strategijo promocije Slovenske vojske, vojaške službe in vojaškega poklica ter pridobivanja kadrov. Uvod je današnji začetek medijske kampanje, temu pa bodo do konca leta 2021 sledile še druge promocijske, oglaševalske in komunikacijske aktivnosti.

Kočevje.
Začetek prve v nizu vojaških vaj Preskok, s katero Slovenska vojska preverja odzivnost sil za delovanje v podporo sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

Kočevje, industrijska cona.
Začetek prve v nizu vojaških vaj Preskok, s katero Slovenska vojska preverja odzivnost sil za delovanje v podporo sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

Kočevje, industrijska cona.
Začetek prve v nizu vojaških vaj Preskok, s katero Slovenska vojska preverja odzivnost sil za delovanje v podporo sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

Kot so danes sporočili iz generalštaba in ministrstva za obrambo, so medijsko kampanjo s televizijskim oglasom in prenovljeno spletno stranjo www.postanivojak.si pripravili v sodelovanju s konzorcijem podjetij Pristop, Pristop Media in Renderspace.

Glavni namen projekta je pritegniti mlade, da se odločijo za poklic vojaka ali druge oblike sodelovanja s Slovensko vojsko, kot je prostovoljno služenje vojaškega roka.

ase/tz
© STA, 2020