Letos prikazana skoraj milijarda turističnih oglasov Slovenije

Ljubljana, 6. decembra - Slovenska turistična organizacija je letos izvedla šest digitalnih kampanj, ki so dosegle blizu milijarde prikazov oglasov na portalih, družbenih omrežjih in TV kanalih ter več sto milijonov uporabnikov družbenih omrežij.

Zgornja Kungota, Špičnik.
Znamenito srce v vinogradu v Špičniku.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Direktorica organizacije Maja Pak je danes v Ljubljani spomnila, da so točno pred letom dni in pol zagnali promocijsko kampanjo Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo.

Cilj kampanje, ki je pozvala k razkrivanju manj znanih kotičkov države, je bil na družbenih omrežjih zbrati dva milijona objav z uporabo ključnika ifeelslovenia, ta mejnik pa je bil dosežen včeraj.

Državna sekretarka na gospodarskem ministrstvu Eva Štravs Podlogar je ocenila, da je Slovenija vse bolj prepoznavna destinacija, v prihodnje pa bo po njenih besedah treba delati na petzvezdičnih doživetjih.

mrn/mlu/mlu
© STA, 2019