Slovenski turizem išče goste visoke vrednosti

Ljubljana, 13. novembra - Slovenski turizem ostaja zavezan cilju dviga dodane vrednosti in turističnih prilivov. Kako nasloviti in privabiti goste dodane vrednosti, so se spraševali danes na Dnevih slovenskega turizma. Direktorica marketinga Sava Hotels & Resorts Ana Praprotnik je med drugim poudarila, da se je treba postaviti v čevlje gosta in razmišljati kot on.

Ljubljana.
Turisti, senca, poletje, vročina, hlajenje.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Premožni in luksuzni gosti imajo izredno visoke standarde. Medtem ko Slovenija že ponuja odlična doživetja, pa imamo ravno pri standardih še ogromne priložnosti za izboljšave, je prepričan partner v podjetju Valicon Zenel Bagatelj.

Vodja sektorja za vsebinski marketing Slovenske turistične organizacije Ana Savšek je dodala, da gosti visoke vrednosti zahtevajo tudi izjemno predstavitev z vrhunskimi video in foto vsebinami ter dodelanimi spletnimi stranmi.

mg/jb
© STA, 2019