Interbrand: Apple še naprej največ vredna znamka na svetu

New York, 17. oktobra - Apple z 234,24 milijarde dolarjev ostaja največ vredna znamka na svetu, je razglasilo raziskovalno podjetje Interbrand. Vrednost znamke se je v primerjavi s prejšnjim letom tako povečala za devet odstotkov.

ZDA, New York.
Družba Apple.
Foto: Xinhua/STA
Arhiv Xinhua/STA

Sledita Google s 167,71 milijarde dolarjev ter Amazon, katerega vrednost ocenjujejo na 125,26 milijarde dolarjev. Znamka Google je glede na lanskoletno raziskavo vredna osem odstotkov več, vrednost Amazona pa je v primerjavi z letom 2018 poskočila za 24 odstotkov.

Prvo deseterico zaključujejo Microsoft, Coca-Cola, Samsung, Toyota, Mercedes-Benz, McDonald's in Disney.

Po oceni raziskovalnega podjetja je vrednost prvih sto znamk letos presegla 2130 milijard dolarjev, kar je 5,7 odstotka več kot leta 2018.

Na novo so se na lestvico uvrstili Uber, Linkedin in Dell rejoins, iz prve deseterice pa je izpadel Facebook.

mg/zc/bdo/kk
© STA, 2019