Do povečanja vrednosti izvoza prek tržnih niš in prilagajanja kupcem
Ljubljana, 16. oktobra - Za krepitev dodane vrednosti slovenskega izvoza morajo podjetja iskati tržne niše in perspektivne trge ter se znati osredotočiti na kupca. Pomaga lahko podpora blagovne znamke države, ključnega pomena ob tem pa so kadri, so poudarili sodelujoči na konferenci Izvozniki 2019 v organizaciji medijske hiše Delo in Inštituta za strateške rešitve.
Kot je dejal predsednik uprave SID banke Sibil Svilan, je povečanje dodane vrednosti izvoza ključna strukturna težava Slovenije. Če želijo podjetja nadoknaditi zaostanek v rasti, morajo na trge, kjer je rast bistveno višja kot v Sloveniji.
Veliko priložnosti po njegovih besedah prinašajo zelene tehnologije. Direktor Rika Janez Škrabec in predsednik nadzornega sveta skupine Kolektor Stojan Petrič sta se strinjala, da gre za industrijo prihodnosti, ki pa od podjetij terja zahtevno prestrukturiranje.