Objavljen še en razpis za manj medgeneracijskih stereotipov na delovnem mestu

Ljubljana, 11. oktobra - Ministrstvo za delo je objavilo razpis za sofinanciranje komunikacijske kampanje za zmanjševanje oz. odpravljanje medgeneracijskih stereotipov in spodbujanje medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu. Skupna okvirna vrednost razpoložljivih nepovratnih sredstev za leta od 2020 do 2023 je 1.180.000 evrov. Rok za prijavo je 11. november.

Namen javnega razpisa je s komunikacijsko kampanjo odpravljati oz. zmanjševati stereotipe o posameznih generacijah delavcev, še zlasti stereotipe o starejših delavcih, ki so zelo zakoreninjeni v slovenskem delovnem okolju.

Komunikacijska kampanja naj bi vključevala objavo spletnih, televizijskih in tiskanih oglasov. Predvidena so tudi izobraževanja za delodajalce, delavce, študente, dijake in osnovnošolce. Prijavitelj mora biti pravna osebe javnega ali zasebnega prava s sedežem v Sloveniji.

pa/apo
© STA, 2019