Effie: Unilever najučinkovitejši oglaševalec na svetu

New York, 18. maja - Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je nizozemski Unilever, kaže raziskava Effie Index 2019. Prvo mesto je osvojil šestič od leta 2011. Najučinkovitejša blagovna znamka pa je petič Coca-Cola, ki je s prestola izrinila Pepsi, rezultate povzema Slovenska oglaševalska zbornica.

Raziskava Effie Index vsako leto razvršča podjetja, ki stojijo za najbolj učinkovitimi idejami v marketingu. Letos na njej prevladujejo podjetja s področja hitro premikajočega se blaga za široko porabo, hitre prehrane in pijač, so pojasnili v Effie Worldwide.

V Evropi je največ točk iz osvojenih nagrad Effie uspelo zbrati oglaševalcu L'Oreal, blagovni znamki Ikea, holdingu WPP Group, agencijski mreži McCann Worldgroup, agencijski pisarni BBDO Moscow in neodvisni agenciji Jung von Matt, so še dodali v zbornici.

mg/kk
© STA, 2019