V Novem mestu prizadevanja za e-promocijo območne kulturne dediščine in turizma

Novo mesto, 13. maja - Odbor za promocijo kulturne dediščine Novega mesta bo prihodnjo sredo, 22. maja, pripravil Akademijo 2019 - E-promocija kulturne dediščine v porečjih Krke in Kolpe. S tovrstnim tretjim nizom predavanj in predstavitev želijo širše predstaviti območne kulturno-turistične priložnosti in jih povezano predstaviti tudi spletno.

Novo mesto, galerija Kulturnega centra Janeza Trdine.
Predstavitev Akademije 2019 - E-promocija kulturne dediščine v porečjih Krke in Kolpe.
Član odbora za promocijo kulturne dediščine Novega mesta Miha Japelj in direktorica novomeške občinske uprave ter članica odbora za promocijo kulturne dediščine Novega mesta Vida Čadonič Špelič.
Foto: Rasto Božič/STA

Novo mesto, galerija Kulturnega centra Janeza Trdine.
Predstavitev Akademije 2019 - E-promocija kulturne dediščine v porečjih Krke in Kolpe.
Član odbora za promocijo kulturne dediščine Novega mesta Miha Japelj in direktorica novomeške občinske uprave ter članica odbora za promocijo kulturne dediščine Novega mesta Vida Čadonič Špelič.
Foto: Rasto Božič/STA

Novo mesto, galerija Kulturnega centra Janeza Trdine.
Predstavitev Akademije 2019 - E-promocija kulturne dediščine v porečjih Krke in Kolpe.
Član odbora za promocijo kulturne dediščine Novega mesta Miha Japelj in direktorica novomeške občinske uprave ter članica odbora za promocijo kulturne dediščine Novega mesta Vida Čadonič Špelič.
Foto: Rasto Božič/STA

Novo mesto, galerija Kulturnega centra Janeza Trdine.
Predstavitev Akademije 2019 - E-promocija kulturne dediščine v porečjih Krke in Kolpe.
Foto: Rasto Božič/STA

Direktorica novomeške občinske uprave in članica omenjenega odbora Vida Čadonič Špelič je povedala, da želi predlani ustanovljeni odbor po tej poti širše in tudi svetovno predstaviti bogato novomeško in širšo območno, dolenjsko, belokranjsko ter posavsko kulturno dediščino.

Predstaviti jo želijo kot glavno turistično priložnost in pri tem prikazati življenje, kulturo in delo ljudi ob območnih rekah, pri čemer stavijo na po njihovem mnenju najbolj sodoben način oz. na e-promocijo, je še dejala.

rbo/bdo
© STA, 2019