Skupina Lisca lani prodala za skoraj desetino več

Sevnica, 8. februarja - Prodaja skupine Lisca, ponudnice pretežno ženskega perila in kopalk lastnih blagovnih znamk, ki v matični in hčerinskih družbah v osmih državah zaposluje 800 ljudi, je lani dosegla 36,7 milijona evrov, s čimer je primerljivi predlanski izid presegla za devet odstotkov. Skupina Lisca je hkrati ustvarila 3,3 milijona evrov dobička iz poslovanja.

Ljubljana, Prešernov trg.
Modna revija Lisce pod geslom Proud to be me.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Generalni direktor Lisce Marko Ninčević, ki je na tem mestu julija lani nasledil Gorana Kodeljo, je povedal, da so pri lanskem dobičku iz poslovanja EBIT dosegli 30-odstotno rast.

Sicer pa so se pri lanskem poslovanju srečevali z zelo hitro rastočimi stroški in podoben pritisk pričakujejo tudi letos. Kot posebnost je opozoril na rast spletne prodaje. Lisca je namreč lani zabeležila 32-odstotno rast spletne prodaje, ta pa je dosegla približno osem odstotkov celotne.

rbo/bdo
© STA, 2019