Potrošniki se pomena varstva zasebnosti še ne zavedajo dovolj

Ljubljana, 28. januarja - Nova splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR), ki je začela veljati konec lanskega maja, je potrošnikom precej olajšala varstvo osebnih podatkov in upravljanje z njimi. Vendar pa se ti tega še ne zavedajo dovolj, kar kliče tudi po dodatnem ozaveščanju, so poudarili sodelujoči na okrogli mizi v organizaciji informacijskega pooblaščenca.

Ljubljana, Hiša EU.
Okrogla miza informacijskega pooblaščenca ob dnevu varstva osebnih podatkov s podelitvijo priznanja ambasador zasebnosti 2019.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Okrogla miza informacijskega pooblaščenca ob dnevu varstva osebnih podatkov s podelitvijo priznanja ambasador zasebnosti 2019.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Okrogla miza informacijskega pooblaščenca ob dnevu varstva osebnih podatkov s podelitvijo priznanja ambasador zasebnosti 2019.
Novinar in publicist Lenart Kučič.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Okrogla miza informacijskega pooblaščenca ob dnevu varstva osebnih podatkov s podelitvijo priznanja ambasador zasebnosti 2019.
Namestnik informacijskega pooblaščenca Andrej Tomšič.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Okrogla miza informacijskega pooblaščenca ob dnevu varstva osebnih podatkov s podelitvijo priznanja ambasador zasebnosti 2019.
CRM managerka v družbi Mercator Bojana Pleterski.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Okrogla miza informacijskega pooblaščenca ob dnevu varstva osebnih podatkov s podelitvijo priznanja ambasador zasebnosti 2019.
Namestnica informacijske pooblaščenke Alenka Jerše.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Okrogla miza informacijskega pooblaščenca ob dnevu varstva osebnih podatkov s podelitvijo priznanja ambasador zasebnosti 2019.
Matjaž Jakin iz Zveze potrošnikov Slovenije.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Okrogla miza informacijskega pooblaščenca ob dnevu varstva osebnih podatkov s podelitvijo priznanja ambasador zasebnosti 2019.
Predsednik združenja za aktivno promocijo in podporo razvoju digitalnega in interaktivnega oglaševanja IAB Slovenija Zoran Savin.
Foto: Bor Slana/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.673 znakov (brez presledkov) oziroma 471 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mlu/kk
© STA, 2019