Maribor v krepitev turistične ponudbe s sosedi
Maribor, 19. januarja - Zavod za turizem Maribor - Pohorje namerava letos intenzivneje pristopiti k oblikovanju skupne turistične ponudbe z ostalimi partnerji v regiji. S tem bodo poskušali zadržati turiste pri sebi več dni. Kot je za STA povedala direktorica zavoda Doris Urbančič Windisch, bodo goste spodbujali, da prenočijo najmanj dve ali tri noči.
V prihodnje se nameravajo osredotočiti na pet ključnih produktov - šport, kultura, vino in kulinarika, mestni turizem in kongresni turizem. Kot primer je izpostavila Staro trto, na katero se da navezati številne gastronomske in kulturne zgodbe, tudi v sodelovanju z okoliškimi kraji.
Uradnih podatkov o obisku za celotno lansko leto še nimajo, a pričakujejo, da se bo nadaljevala rast. To pripisujejo okrepljeni promociji. Lani so uvedli novo celostno grafično podobo, kmalu naj bi zaživela tudi nova spletna stran.