Na družbenih omrežjih Slovenija občutena milijonkrat

Ljubljana, 3. januarja - Slovenska turistična organizacija je danes na družbenih omrežjih zabeležila milijonto objavo z uporabo ključnika ifeelslovenia oz. v prevodu: Slovenijo čutim. STO uporabo ključnika spodbuja v okviru kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, ki naj bi spodbudila k obiskovanju manj poznanih in obleganih kotičkov dežele.

Podčetrtek.
Turizem, I feel Slovenia.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Nacionalna promocijska kampanja poteka na družbenih omrežjih Instagram, Facebook, Twitter in Youtube ter na osrednjem slovenskem turističnem portalu. STO jo je zagnala 6. junija lani. Kampanja je spodbudila 600.000 novih objav s ključnikom ifeelslovenia; pred njenim pričetkom jih je bilo namreč na družbenih omrežjih 400.000.

Objave so dosegle 133 milijonov uporabnikov svetovnega spleta.

STO s kampanjo nadaljuje; cilj je namreč dva milijona objav.

mg/jaz/jaz
© STA, 2019