S socialnim in čustvenim učenjem do kakovostnejšega učnega okolja in veščin za življenje

Ljubljana, 9. novembra - Socialno in čustveno učenje v šolskem okolju prinaša možnosti za pridobivanje veščin, ki mladim pomagajo pri premagovanju tako učnih kot drugih življenjskih izzivov. Prav tako omogoča oblikovanje kakovostnega in vzpodbudnega učnega okolja, so izpostavili sodelujoči na strokovnem posvetu v organizaciji Inštituta za raziskave in razvoj Utrip.

Ne samo akademsko, ampak tudi socialno in čustveno učenje je pomembno za splošen razvoj otrok, za čustveno in socialno zavedanje, odgovorno sprejemanje odločitev, učinkovito komuniciranje ter razreševanje konfliktov.

V okviru evropskega projekta Learn2Be na inštitutu v sodelovanju z različnimi partnerji razvijajo orodje za učitelje, s pomočjo katerega bodo lahko krepili socialne in čustvene veščine ter določene vzgojne vsebine prek metodologije dela uporabljali tudi v rednem učnem načrtu.

sag/apo/apo
© STA, 2018