Vložena sredstva v parlamentarno volilno kampanjo so se najbolj obrestovala LMŠ, najmanj SLS

Ljubljana, 19. oktobra - V volilno kampanjo pred junijskimi državnozborskimi volitvami je največ sredstev vložila relativna zmagovalka SDS, glede na razmerje med vloženimi sredstvi in izkupičkom na volitvah pa je bila najbolj učinkovita kampanja LMŠ. SDS, ki je v kampanjo vložila dobrih 450.000 evrov, je za vsak glas, ki ga je dobila na volitvah, porabila dobra dva evra, LMŠ pa ob vložku sto tisočakov manj kot evro.

Po drugi strani se je kampanja najmanj obrestovala SLS, ki je kljub denarnemu vložku v višini 320.000 evrov ostala pred vrati DZ, za vsak glas pa je odštela skoraj 14 evrov.

Stranke so na podlagi volilnega uspeha upravičene do financiranja iz državnega proračuna. Vsak mesec prejmejo med 6000 in 45.000 evri, skupaj pa sofinanciranje strank proračun stane 210.000 evrov mesečno.

mo/moz/moz
© STA, 2018