Mariborski turizem z novo celostno grafično podobo

Maribor, 19. oktobra - Zavod za turizem Maribor - Pohorje je predstavil novo celostno grafično podobo svoje turistične znamke. Kot je povedala direktorica Doris Urbančič Windisch, bo postopna prenova tekla vzporedno z oblikovanjem zgodb za turiste s strani prebivalcev mesta, pa tudi s kampanjami na nacionalni ravni.

Maribor, Hiša Stare trte.
Novinarska konferenca Zavoda za turizem Maribor - Pohorje ob prenovi celostne grafične podobe.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, Hiša Stare trte.
Novinarska konferenca Zavoda za turizem Maribor - Pohorje ob prenovi celostne grafične podobe.
Direktorica Zavoda za turizem Maribor - Pohorje Doris Urbančič Windisch.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, Hiša Stare trte.
Novinarska konferenca Zavoda za turizem Maribor - Pohorje ob prenovi celostne grafične podobe.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Kot je povedal kreativni direktor oglaševalske agencije Aritmija Goran Radinović, je prenovljen logotip grajen iz treh osnovnih enot - enostavne, a močne tipografije, simbola in okvirja. V zapisu Maribor je črki O dodan diagonalni podaljšek - skupaj pa tvorita lupo, ki je simbol raziskovanja.

Maribor namreč po njegovem postaja veliko več kot tranzitna destinacija, na kar vsako leto bolj kažejo indeksi rasti števila gostov in nočitev. Število slednjih je v prvih osmih mesecih letos v primerjavi z enakim obdobjem lani zraslo za 30 odstotkov.

gm/bdo
© STA, 2018