Podjetja zaradi GDPR z dodatnimi ukrepi, o posebnih težavah ne poročajo

Ljubljana/Kranj/Maribor, 14. oktobra - Nova splošna uredba EU o varstvu podatkov, znana pod kratico GDPR, ki je v veljavi od 25. maja, je od podjetij med drugim zahtevala dodatne ukrepe, ki so s seboj prinesli tudi določene stroške. Kot so za STA pojasnili v nekaterih podjetjih, spremembe sicer niso bile drastične. O posebnih težavah tako ne poročajo.

Ljubljana, Radisson Blu Plaza Hotel.
Okrogla miza z naslovom Ne postanimo zbirka osebnih podatkov, ki so jo pripravili v okviru konference podjetja Saop o splošni uredbi o varstvu podatkov (GDPR).
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

V Telekomu Slovenije so za skladnost poslovanja z določili uredbe izvedli sistemske nadgradnje in zagotovili celostno informacijsko podporo. Zbiranje soglasij je postalo bolj zapleteno in s tem bolj dolgotrajno.

Kot so zapisali v Novi KBM, so se jim zvišali določeni operativni stroški in stroški tehničnih rešitev, s katerimi zagotavljajo skladnost z uredbo. Zavarovalnica Triglav pa je zabeležila manjše povečanje stroškov, povezanih z vlaganjem v dodatna izobraževanja, nadgradnjo aplikativne podpore in podobno.

mlu/bg
© STA, 2018