Haloški vinarji kmalu pod skupno blagovno znamko
Videm pri Ptuju, 14. oktobra - Vinarske zadruga Haloze, ustanovljena spomladi 2016, je s pomočjo evropsko sofinanciranega projekta začela z razvojem enotne vinske blagovne znamke vinarjev na območju Haloz. Kot je povedal predsednik zadruge Jože Šmigoc, to predstavlja pomemben prispevek v prestrukturiranju vinogradništva, ki je najpomembnejša panoga v Halozah.
Vzpostavitev enotne vinske blagovne znamke na celotnem območju Haloz, ki bo povezala vinogradnike in vinarje tega območja, je eden glavnih ciljev dobrih 300.000 evrov vrednega evropsko sofinanciranega projekta.
V ta namen so vinogradniki kupili mobilno polnilno linijo, ki bo ob kakovosti prinesla tudi nižji strošek polnitve. V Franciji proizvedena linija je instalirana na tovorno vozilo in lahko napolni 2000 steklenic na uro.