Haloški vinarji kmalu pod skupno blagovno znamko

Videm pri Ptuju, 14. oktobra - Vinarske zadruga Haloze, ustanovljena spomladi 2016, je s pomočjo evropsko sofinanciranega projekta začela z razvojem enotne vinske blagovne znamke vinarjev na območju Haloz. Kot je povedal predsednik zadruge Jože Šmigoc, to predstavlja pomemben prispevek v prestrukturiranju vinogradništva, ki je najpomembnejša panoga v Halozah.

Haloze.
Kmečka opravila v Halozah, vinogradništvo, vinograd.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Vzpostavitev enotne vinske blagovne znamke na celotnem območju Haloz, ki bo povezala vinogradnike in vinarje tega območja, je eden glavnih ciljev dobrih 300.000 evrov vrednega evropsko sofinanciranega projekta.

V ta namen so vinogradniki kupili mobilno polnilno linijo, ki bo ob kakovosti prinesla tudi nižji strošek polnitve. V Franciji proizvedena linija je instalirana na tovorno vozilo in lahko napolni 2000 steklenic na uro.

gm/bg
© STA, 2018