Slovenijo bomo odslej čutili na svoj način

Portorož, 9. oktobra - Slovenska turistična organizacija (STO) je v okviru Dnevov slovenskega turizma predstavila osveženo kreativno rešitev v podporo promociji Slovenije na tujih trgih. Nova rešitev se glasi: Slovenijo čutim. Na svoj način.

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Obrok, hrana, pladenj.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Potica.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Slovenska hrana.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Kreativni direktor in partner v komunikacijski agenciji Yootree Tomaž Apohal.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Kreativni direktor in partner v komunikacijski agenciji Yootree Tomaž Apohal.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Vodja strateških projektov na STO Miša Novak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Direktorica STO Maja Pak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Direktorica STO Maja Pak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Vodja strateških projektov na STO Miša Novak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Direktorica STO Maja Pak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Izpolnjevanje vprašalnika.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Dnevi slovenskega turizma.
Predstavitev nove komunikacijske in kreativne rešitve slovenskega turizma Doživetje po slovensko.
Izpolnjevanje vprašalnika.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.600 znakov (brez presledkov) oziroma 265 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mg/jes
© STA, 2018