V Novem mestu predstavili natečajno rešitev za most ceste tretje razvojne osi v Ločni

Novo mesto, 14. septembra - Dars, Arhitekturna zbornica Slovenije in novomeška občina so včeraj predstavili natečajne rešitve za most preko Krke na novi novomeški vzhodni obvoznici v Ločni in vzporedni most za pešce in kolesarje. Gradnja obeh sodi v okvir gradnje južnega dela ceste tretje razvojne osi.

Novo mesto, Knjižnica Mirana Jarca.
Odprtje razstave natečajnih rešitev za most na novi štiripasovni cesti in vzporedni most za pešce in kolesarje preko Krke na prvem odseku južnega dela ceste tretje razvojne osi.
Foto: Rasto Božič/STA

Novo mesto, Knjižnica Mirana Jarca.
Odprtje razstave natečajnih rešitev za most na novi štiripasovni cesti in vzporedni most za pešce in kolesarje preko Krke na prvem odseku južnega dela ceste tretje razvojne osi.
Nagrajena projektna rešitev.
Foto: Rasto Božič/STA

Novo mesto, Knjižnica Mirana Jarca.
Odprtje razstave natečajnih rešitev za most na novi štiripasovni cesti in vzporedni most za pešce in kolesarje preko Krke na prvem odseku južnega dela ceste tretje razvojne osi.
Foto: Rasto Božič/STA

Novo mesto, Knjižnica Mirana Jarca.
Odprtje razstave natečajnih rešitev za most na novi štiripasovni cesti in vzporedni most za pešce in kolesarje preko Krke na prvem odseku južnega dela ceste tretje razvojne osi.
Foto: Rasto Božič/STA

Novo mesto, Knjižnica Mirana Jarca.
Odprtje razstave natečajnih rešitev za most na novi štiripasovni cesti in vzporedni most za pešce in kolesarje preko Krke na prvem odseku južnega dela ceste tretje razvojne osi.
Predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic.
Foto: Rasto Božič/STA

Novo mesto, Knjižnica Mirana Jarca.
Odprtje razstave natečajnih rešitev za most na novi štiripasovni cesti in vzporedni most za pešce in kolesarje preko Krke na prvem odseku južnega dela ceste tretje razvojne osi.
Nagrajena projektna rešitev.
Foto: Rasto Božič/STA

Predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic je povedal, da je ocenjevalna komisija izmed treh prispelih za zmagovalno rešitev izbrala skupni predlog projektantskih podjetij Ponting iz Maribora in Pipenbaher inženirji iz Slovenske Bistrice.

Dars je sicer že sklenil pogodbo z avtorjem prvonagrajene rešitve, družba pa si tudi prizadeva, da bi gradbeno dovoljenje za 5,5 kilometra nove štiripasovnice, katere sestavni del sta tudi omenjena mostova, dobili do konca tega oziroma v začetku prihodnjega leta.

rbo/jes
© STA, 2018