Predsednica uprave Name Kozjekova: Ne moremo si privoščiti, da nas čas povozi

Ljubljana, 13. septembra - Veleblagovnica Nama je ponudbo razširila s številnimi tujimi blagovnimi znamkami, ukinili pa so nekaj lastnih programov. Po besedah predsednice uprave Simone Kozjek si prizadevajo pripeljati znamke, ki jih kupci iščejo. Ne moremo si privoščiti, da nas čas povozi, je poudarila za STA.

Ljubljana.
Veleblagovnica Nama.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Med novostmi, ki so se že ali pa se še bodo znašle na policah, je Kozjekova naštela špansko znamko čevljev Lodi, torbice znamke Gianni Chiarini in Colmar, na moški oddelek se vrača slovenska blagovna znamka Sens, na ženski oddelek perila pa prihaja francoski Etam.

V Nami po besedah Kozjekove prevladujejo kupci, ki so razmeroma tradicionalni in modno osveščeni, skladno z rastjo turizma pa se vse bolj usmerjajo tudi na kupce iz tujine. Veseli so tudi zaprtja mestnega središča za promet. Vedno več ljudi se je vrača in to je za nas dobro, je dejala Kozjekova.

zc/jes
© STA, 2018