Turizem Ljubljana z novo kampanjo na družbenih omrežjih

Ljubljana, 19. avgusta - Turizem Ljubljana je ta teden zagnal novo kampanjo na družbenih omrežjih, ki jo spremlja tudi nagradna igra. Organizatorji želijo spodbuditi obisk privlačnih krajev v celotni Osrednji Sloveniji ter okrepiti prepoznavnost regije.

Ljubljana, nebotičnik.
Središče Ljubljane, ljubljanski grad.
Foto: Bor Slana/STA

V okviru kampanje bodo na spletnem družbenem omrežju Instagram promovirali Kamnik, Ljubljansko barje, Vrhniko, Polhov Gradec in Grosuplje. Uporabnike Instagrama vabijo, da delijo svoja doživetja iz omenjenih krajev. Konec septembra bodo razglasili pet najboljših objavljenih fotografij, njihovi avtorji pa bodo nagrajeni.

Prav tako bodo v okviru kampanje iskali najboljše druge lokacije v regiji.

Z usmerjanjem turističnih tokov v širšo osrednjeslovensko regijo se želi Turizem Ljubljana izogniti prenatrpanosti mestnega središča ob hitrem naraščanju števila obiskovalcev prestolnice v zadnjih letih.

mg/jes
© STA, 2018