Panelisti med ukrepi za približanje zelene mobilnosti izpostavili informiranje potrošnikov
Ljubljana, 18. oktobra - Cilji na področju rabe čistejših avtomobilov so ambiciozni, a uresničljivi z dobro strategijo, ki med drugim vključuje ustrezno informiranje potrošnikov, so izpostavili udeleženci okrogle mize, ki jo je v Ljubljani pripravila Zveza potrošnikov Slovenije.
Strinjali so se, da bo hiter razvoj sodobnih tehnologij pospešil razvoj, na katerega morajo biti pripravljene tako posamezne države kot Evropska unija.
Po mnenju vodje področja trajnosti in varnosti pri Evropski potrošniški organizaciji Sylvie Maurer bi morali za zagotovitev večjega povpraševanja po čistejših avtomobilih potrošnikom zagotoviti zanesljivo objektivno primerjavo.
Andrej Brglez z Inštituta za civilizacijo in kulturo je ob tem poudaril, da je bilo v zgodovini mobilnosti tovrstnih preskokov že veliko, zato je nesmiselno meniti, da prehod na električna vozila ne bi uspel.