Turistični hackathon - hitra pot do prebojnih idej

Kranjska Gora, 18. oktobra - V ospredju letošnjih Dnevov slovenskega turizma, ki se odvijajo v Kranjski Gori, je preboj k višji dodani vrednosti. Nove inovativne turistične produkte bodo dva dni snovali tudi udeleženci prvega vseslovenskega turističnega hackathona. Najboljši bodo dobili strokovno in finančno podporo za uresničitev svojih idej v praksi.

Portorož.
Znamka Slovenije in slovenskega turizma I feel Slovenia.
Foto: Stanko Gruden/STA
Arhiv STA

Kreativnost je danes postala stvar preživetja, je pred začetkom tekmovanja poudarila vodja sektorja za raziskave, razvoj, inovacije in evropske projekte na Slovenski turistični organizaciji Nataša Hočevar. Od udeležencev hackathona tako organizatorji pričakujejo, da nadgrajujejo, združujejo, povezujejo ter inovirajo.

Na tekmovanju se bo pomerilo 18 ekip s po štirimi ali petimi člani. Udeležence bo spodbujala in usmerjala strokovna žirija, ki bo jutri izbrala tudi štiri zmagovalne ekipe.

mg/bdo
© STA, 2017