Na kongresu Unesca za odpravo težav pri prosto dostopnih izobraževalnih virih
Ljubljana, 19. septembra - Na tridnevnem kongresu Unesca o prosto dostopnih izobraževalnih virih, ki se je v Ljubljani začel v ponedeljek, so predstavniki učiteljev, študentov in posameznih ustanov poudarili velik pomen tovrstnih virov. Hkrati so izpostavili težave, zaradi katerih še niso dovolj izkoriščeni.
David Robinson iz Kanadske zveze univerzitetnih učiteljev je povedal, da učna gradiva niso dostopna ali pa niso verodostojna.
Predsednik Evropske študentske zveze Helge Schwitters je menil, da izobraževanje s pomočjo obravnavanih virov spodbuja ustvarjalnost.
Pomen teh virov v državah, kjer je izobraževanje zaradi finančnih ovir manj dostopno, je poudaril Christopher Maiyaki iz Komisije nacionalnih univerz v Nigeriji.
Mednarodni svet za prosto dostopno izobraževanje iz Osla pa je pozval k takojšnji odpravi ovir na poti k prosto dostopnemu izobraževanju.