Galerija Gosposka z novo blagovno znamko promovira domačnost Maribora

Maribor, 12. septembra - Mariborsko podjetje Galerija Gosposka, ki ima več gostinskih lokalov in butični hotel v središču mesta, predstavlja novo blagovno znamko, s katero želi povečati prepoznavnost mesta kot zanimive turistične in kulturne destinacije. Znamka Maribor friendly home - Zgodba o domu izpostavlja gostoljubnost, domačnost in bogato tradicijo mesta.

Maribor, Glavni trg.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili projekt in novo blagovno znamko podjetja Galerija Gosposka Maribor friendly home - Zgodba o domu.
Gostilna in Hotel Maribor
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, Glavni trg.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili projekt in novo blagovno znamko podjetja Galerija Gosposka Maribor friendly home - Zgodba o domu.
Vodja projekta Maribor Friendly Home Sara Božanič, lastnik in direktor podjetja Galerija Gosposka Saša Arsenovič.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, Glavni trg.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili projekt in novo blagovno znamko podjetja Galerija Gosposka Maribor friendly home - Zgodba o domu.
Glavni trg v Mariboru.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Lastnik in direktor Galerije Gosposka Saša Arsenovič si želi, da bi k tem prizadevanjem pristopila tudi občina, v prvi vrsti z očiščenjem in osnovno ureditvijo mesta, nato pa še s čimprejšnjo uresničitvijo infrastrukturnih projektov, kot so umik prometa iz središča mesta, prenova Lenta in fasad v mestnem jedru.

Projekt Maribor friendly home kot inovativen turistični produkt sofinancirata država in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

ase/mg
© STA, 2017