Nekdanji Simobil z višjimi četrtletnimi prihodki in nižjim dobičkom

Ljubljana, 25. aprila - Telekomunikacijski operater A1 Slovenija, ki je do pred kratkim deloval pod imenom Simobil, je v prvem četrtletju ustvaril 52,9 milijona evrov prihodkov. To je 2,3 odstotka več kot v enakem obdobju leto prej.

Ljubljana, Sedež A1.
Simobil odslej na trgu nastopa z blagovno znamko A1, znamko avstrijskega telekomunikacijskega velikana Telekom Austria.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Prihodki podjetja so se povečali predvsem na račun rasti prihodkov na področju fiksnih storitev, vendar pa to ni uspelo v celoti pokriti rasti stroškov. Slednje gre med drugim pripisati stroškom z naslova uvajanja nove blagovne znamke A1 Slovenija.

Njihov poročani dobiček pred obrestmi, davki, depreciacijo in amortizacijo se je tako v prvem trimesečju v primerjavi z enakim obdobjem lani zmanjšal za 13,5 odstotka na 12,1 milijona evrov.

Število uporabnikov mobilnih storitev se je v prvem četrtletju na letni ravni zmanjšalo za 0,1 odstotka na 717.000, število uporabnikov fiksnih storitev pa je poskočilo za 10,4 odstotka na 176.400.

arh/jes
© STA, 2017