STO vabi oglaševalske agencije k sodelovanju

Ljubljana, 28. marca - Slovenska turistična organizacija je objavila povabilo k oddaji ponudb za izvedbo produkcije oglasov in optimizacijo digitalne kampanje 2017: Slovenia. Make New Memories. Povabilo so objavili v petek, rok za prejem ponudb pa je 3. april opoldne.

Na STO so ob ponovni osamosvojitvi leta 2015 med svoje glavne cilje zastavili digitalizacijo. Med osrednjimi aktivnostmi lanskega leta je bila tako digitalna vsebinska kampanja Slovenia. Make New Memories, ki so jo med 18. aprilom in 11. novembrom 2016 izvajali na 13 mednarodnih trgih v 12 jezikih. Šlo je za največjo tovrstno kampanjo v zgodovini STO in eno največjih v Sloveniji.

Direktorica STO Maja Pak je pred kratkim izrazila prepričanje, da je kampanja pomembno pripomogla k dvigu ugleda Slovenije kot turistične destinacije. S projektom bodo tako nadaljevali tudi letos.

mg/kk
© STA, 2017