Podžupanja Ficko: Ljubljana s projektom zelene prestolnice Evrope okrepila blagovno znamko

Ljubljana, 2. januarja - Ljubljana je s prireditvijo na Kongresnem trgu zaključila leto, ko se je ponašala z nazivom Zelena prestolnica Evrope 2016. S projektom je mesto okrepilo svojo blagovno znamko v evropskem prostoru in širše, v mestu pa se je močno okrepila zelena zavest, je ocenila ljubljanska podžupanja Tjaša Ficko.

Ljubljana, Mestni muzej Ljubljana.
Ljubljanska podžupanja Tjaša Ficko.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

V letu, ko se je slovensko glavno mesto ponašalo z nazivom zelene prestolnice Evrope, se je na informacijski točki pred mestno hišo odvilo več kot 600 dogodkov, ki se jih je udeležilo več kot 32.000 posameznikov. Po četrtnih skupnostih so pripravili več kot 220 dogodkov, v vrtcih in šolah je v zelenih projektih sodelovalo več kot 37.000 otrok.

Ljubljana bo 21. januarja uradno predala žezlo zelene prestolnice Evrope nemškemu Essnu. V ljubljanski mestni hiši pa so odločeni, da bodo tudi v prihodnje nadaljevali po zeleni poti.

mg/td/mg
© STA, 2017