S poukom v naravi do učenja in znanja za življenje

Ljubljana, 2. januarja - Vedno več šol in vrtcev že ima izkušnjo s poukom v naravi. Te so po mnenju Natalije Györek z Inštituta za gozdno pedagogiko več kot pozitivne, saj so otroci manj agresivni in bolj ustvarjalni. S poukom v naravi v okviru mreže gozdnih vrtcev in šol iščejo učenje in znanje, ki ga otrok lahko uporabi v življenju, je dejala za STA.

V za zdaj edino tovrstno mrežo pri nas je trenutno po njenih navedbah vključenih okoli sto vrtcev in šol iz celotne Slovenije.

V ljubljanski osnovni šoli Valentina Vodnika v okviru Mreže gozdnih vrtcev in šol Slovenije že četrto šolsko leto uvajajo pedagoško novost Pouk izven učilnice. Šolarjem ponujajo aktivne metode učenja izven učilnice.

Mreža se razvija s pomočjo vrtcev in šol, Inštituta za gozdno pedagogiko, njen namen je spodbujanje k čim pogostejši uporabi lokalnega naravnega okolja v izobraževanju.

vi/moz/pa
© STA, 2017