Lisca v prvih devetih mesecih prodala za devet odstotkov več kot lani

Sevnica, 22. oktobra - Prodaja skupine Lisca, ponudnice pretežno ženskega perila in kopalk lastnih blagovnih znamk, ki v osmih državah zaposluje 760 ljudi, je v prvih devetih mesecih dosegla 26 milijonov evrov, s čimer je primerljivi lanski izid presegla za devet odstotkov. Načrte je podobno kot pri prodaji za nekaj odstotkov presegla tudi pri dobičku.

Ljubljana.
Podjetje Lisca, logotip.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Generalni direktor Lisce Goran Kodelja je glede načrtov na ravni skupine ob koncu leta napovedal približno 33 milijonov evrov prihodkov oz. približno petodstotno rast, dobiček pa naj bi s 3,3 milijona evrov dosegel več kot 30-odsotno rast.

V Lisci so sicer lotili celostne prenove informacijskega sistema, ki podpira proizvodnjo in druge poslovne procese, kar jih bo v dveh letih stalo nekaj več kot 200.000 evrov. To glavno naložbo prihodnjega leta pa bodo začeli še letos.

rbo/kk
© STA, 2016